never feeL aLone!

Followers

OWNERS

OWNERS

27 Mar 2012

locomotion

pergerakan. dalam erti kata yang sebenar, bergerak. and what's wrong with the title..? jyeah. truly speaking, aku tak reti nak taip panjang-panjang lebar apa yang aku rasa walau mulut aku rajin bercerita, bercakap, berjenaka, tapi tak semua apa yang aku cakap tu, lahir dari hati dan dari apa yang aku rasa.because even blog ni public, tapi kisah aku tetap private. dan bukan semua public nak baca apa yang kita tulis, kan? they can read. but they can never understand.

er, aku still tak cakap apa kaitan dengan pergerakan kan?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

i am this type. see. melalut. that's why apa yang aku nak cakap, banyak yang terbuku. hahah

okeh, aim the topic!

bace betul-betul. nanti tak paham ape aku nak sampaikan..

kadang-kadang.. aku rase jiwa aku sangat mati.. aku rasa macam menjalani hidup tanpa roh.. kadang-kadang aku rasa melayang-layang.. 

the point is.. here, see! kadang2 perlakuan yang membunuh jiwa sendiri. bila sesuatu benda itu terjadi, lambat untuk aku berserah. Lambat untuk aku memohon. Sedangkan ALLAH yang mengatur tiap sesuatu.

penantian yang panjang ini, harapnya ALLAH perkenankan dengan sesuatu yang terbaik. 

kaLau menanti itu membuahkan bahagia, 1000 tahun pun aku tunggu. :)

 



kata-kata tak mampu gambarkan ape aku rase

KALAU SENYUM TANDA BEST LA TUUUUUUU

No comments:

EH,TAK BOLEH EK?